Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna
Dreamland Space Agency
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


Przeciez to,ze mowia o nas Polakach na calym siwecie,ze krad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna Strona G│ˇwna » Co to jest DSA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 3:09, 08 Kwi 2014    Temat postu: Przeciez to,ze mowia o nas Polakach na calym siwecie,ze krad

Witajcie!Podajecie mi mozliwosci kursow w Polsce a ja mysle teraz co robic po stazu....chyba dalej isc do salonu i poprostu pomagac i przyprowadzac modelki i modeli by wprawic sie a potem powoli klientki...widze swoj opor przed robieniem wszystkiego bez pewnosci ze wyjdzie dobrze a z drugiej strony inaczej sie nienaucze i najlepsze rozwiazanie to robic na modelkach za darmo albo za symboliczna kwote i to mi daje taka pewnosc ze mam prawo czegos jeszcze niewiedziec...niemoge udawac w salonie ze jestem b.doswiadczona fryzjerka bo w momencie jak czegos niewiem i niejestem wycwiczona w czyms to i tak zawsze cos wyjdzie niedokladnego a moze za wiele od siebie wymagam jak na poczatek
[link widoczny dla zalogowanych]
Mile widziane osoby na emeryturze. .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Molu┼Ť, czy mog┼éabym Ci─Ö poprosi─ç o bezpo┼Ťredni kontakt - chcia┼éabym porozmawia─ç?M├│j numer GG 5643862 [link widoczny dla zalogowanych] Ale mam problem.
Powodzenia, skoro poprawia ci to humor. Jednak tak jak wspomnialam ta Pani jest kosmetyczka wiec byc moze odbija sobie na Paniach co przchodza w ramach typowow kosmetycznych zabiegow upiekszajacych Ale jesli idzie o cierpiacych z powodu wrastania paznokci jest hmm.. Dzis na obiad zjad┼éam gotowan─ů pang─Ö z zielonymi szparagami - pycha. Wizyta u fryzjera odpada, przynajmniej na razie- nie stac mnie. jestem zdania ze zwiazek to przede wszystkim zaufanie, wyrozumialosc, zdolnosc pojscia na kompromis,milosc ale seks jest bardzo waznym skladnikiem. [link widoczny dla zalogowanych]
dla mnie tipsy to taneta!!kazdy wokol o tym trabi!!czy widzialyscie tispy u znanych aktorej prezenterek ????ja mam swoje dlugie i ldne paznokcie...az czasem niektorzy pytaja sie czy to szcztuczne....tipsy to TANDETA!!! Ja chc─Ö rozwodu , on nie. Doprowad┼║ spraw─Ö do ko┼äca! W Dreznie jest juz 136 oplaty semestralnej, ja mam niesamowita przyjemnosc studiowania w tym cudownym miescie, za mieszkanie place 163, mam wspollokatorke. No, to do za┼Ť...!! [link widoczny dla zalogowanych] 4662.html Inna sprawa jesli sie np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u kosmetycxzki nie polecam one robi─ů to nierprofewsjonalnie tylko pierceman zrobi to dobrze ale nie zaprzeczam ze kosmetyczka zle no ale nie zrobi tego tak dobrze jak profesjonalista!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Po d┼éugoletniej walce z bliznami po tr─ůdziku na twarzy metod─ů kwas├│w, neodermy i tym podobnych, dopiero w estime widz─Ö efekty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 miech├│w .. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam gor─ůco
MARZ─ś o pazurkach!!!!!!!! Piszcie na email, bedzie mi bardzo milo. Jak to wytlumaczyc? robi┼éam badania, anlizy mia┼éa tak kt├│ra┼Ť? [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo mi zlezy jesli wiecie to please help A jak juz to 58 MAKSYMALNIE!!! prosze napiszcie co o tym sadzicie Dzi─Öki za konstruktywne rady. Mo┼╝e jaka┼Ť dyskoteka te┼╝. mnie sie osobiscie bardzo podoba, lubie tego typu dziewczyny ma wysportowane cialko i inne laski powinny pod tym wzgledem brac z niej przyklad-wiecej ruchu laseczki!!!!!!!!!1 Lepiej zastan├│w sie ilu osobom by pomog┼éo dopuszczenie L/M do oficjalnej sprzedazy ,ale znajac nasze realia do tego nie dojdzie ,wiec daruj sobie ten bzdurny artyku┼é ,ktory nic nie zmieni porocz tego ze L/M nadal bedziemy kupowac tylko bedzie drozszy , mniej go bedzie a wiecej podrobek bo beda na nas zyrowa─ç TACY JAK TY .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam oba du┼╝e palce zrobion─Ö z obu stron t─ů metod─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
A i fasony przewa┼╝nie kiepskie. Basia, Zrozpaczona:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CO o tym myslicie?????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zreszta mi to ludzie ciagle wypominaja - ty matka dzieciom a wygladasz jak nastolatka [link widoczny dla zalogowanych] Naprawd─Ö si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e si─Ö cz┼éowiek oczy┼Ťci, przestanie by─ç taki lekko nabrzmia┼éy, jakby spuchni─Öty.
Prosz─Ö o pomoc, bo szukalem wszedzie i nigdzie nie znalazlem ;/ M├│j ma┼éy szaleje cal─ů noc, a ca┼éy dzie┼ä ┼Ťpi, tylko czasem si─Ö przeciagnie przywalaj─ůc mi gdzie┼Ť w ┼╝ebra. Przypadkiem trafi┼éam do sklepu fryzjerskiego, gdzie wreszcie kompetentna fryzjerka powiedzia┼éa mi o dekoloryzacji, ale akurat preparatu nie mia┼éa. Aha dodam jeszcze ze cwicze codziennie. Na razie si─Ö nie zniech─Öcam. [link widoczny dla zalogowanych]
A okazuje si─Ö, ┼╝e chodzi┼éo o te nieszcz─Ösne 3,5 kilo kt├│re schud┼éam przez ostatnie 3 tygodnie! hmm ja tez mieszkam w Danii wiec do PL narazie go nie zaprosz─Ö..narazie ma┼éo o nim wiem..dopiero rozmawiam od jakiegos czasu..wiem tylko ze jest po rozwodzie..nie pyta┼éam jeszcze o religie i nie wiem czy praktykuje..szczerze nie wyglada..na zdjeciach wyglada jak przecietny europejczyk..wydaje mi sie tez ze jest taki du┼äski ale moze to z┼éudne..o jego rodzinie nie wiem nic jak narazie.. Gruba...je┼╝eli waga stoi a spodnie coraz lu┼║niejsze to wszystko ok! Cze┼Ť─ç Dziewczyny i oczywi┼Ťcie ch┼éopaki Diagnoza koleg├│w lekarzy by┼éa tragiczna nie ma praktycznie ┼╝adnych szans na wyleczenie. dziewczyny podpinam sie pod temat: ┼╗ycz─Ö powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Normalka taka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli bardzo kochasz swojego partnera ( a przypuszczam ┼╝e tak w┼éa┼Ťnie jest) porozmawiaj z nim na ten temat, powiedz ┼╝e nie jeste┼Ť usatysfakcjonowana i ┼╝e ta sfera Waszego ┼╝ycia jest dla Ciebie bardzo wa┼╝na. hej dziewczynki-jak zwykle mam perypetie- tydz temu powinnam miec dni plode i owu- tak tez sie czulam bol w dole brzucha i bardzo prawy jajnik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

owoc├│w, chleba, makaronu, zb├│┼╝, warzyw bogatych w skrobi─Ö, nabia┼éu poza serem, ┼Ťmietan─ů i mas┼éem. [link widoczny dla zalogowanych] Jedzenie wiaze sie z emocjami...Ma┼éymi kroczkami wierze ze dojdziemy do celu(, trzymam kciuki.
dlatego koszty moglyby byc stosunkowo wysokie. Przez te 2 tyg nie schudłam ani grama , za to po odstawieniu - przytyłam. Polecam. i do lozka na noc nic nie dostalam ale o dziwo spalam jak dziecko . znam jej skład, ale jestem ciekawa czy kiszona działałaby podobnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz,chcia┼éa bym rodzi─ç naturalnie,ale zobaczymy co na to lekarz i dzidziu┼Ť wa┼╝─Ö si─Ö sporadycznie u kogo┼Ť, albo u lekarza. Zalozylam ciapcie wiezial kilka grubych gazet, Claudii chyba, rzucilam na niego, na to jeszcze poduszke i wskoczylam ciapciami i podeptalam. Fachowa obs┼éuga i jestem zadowolony z wizyt u nich. najlepsza jest crem la te kosztuje ok 25 z┼é i pachnie jak budy┼ä waniliowy ja cz─Östo prostowa┼éam w┼éosy i zniszczy┼éam sobie w┼éosy ale wystarczy┼éo 3 tygodnie i moje w┼éosy znowu s─ů extra no w┼éa┼Ťnie za wiele oczekiwa┼éam i cholernie cierpia┼éam ......... zostalo mi 10 i teraz juz nie odpuszcze oznacza to ze szostka jest jak najbardziej do zrobienia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 3:10, 08 Kwi 2014    Temat postu: 3.

Alkoholizm to choroba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma znaczenia czy włosy sa zniszczone od farbowania czy bardzo mocno pofalowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://images.google.pl/images?q=alf&hl=pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W┼éa┼╝─ů do buzi bo tam jest wilgotno i ciep┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] blagam niech mi ktos to przesle na maila!!!!
pod warunkiem ze pracodawca nie bedzie wspoludpowiedzialny za prywatne sprawy pracownikow Okres sko┼äczy mi si─Ö 4 lipca i czy mog─Ö nast─Öpnych pi─Ö─ç tabl aplikowa─ç 5 dni po okresie czy koniecznie od razu po? Ale trzeba sie jakos ograniczac bo mozna ┼éadnie przytyc ... Reprezentuje natomiast styl i klas─Ö.Zadne denne tatuaze, tandetne tipsy, czy ubranka a la tir├│wka. No widzisz skoro tobie nie podobaj─ů sie szczup┼ée dziewczyny, i nazywasz je chudymi wieszakami i to nie przez zazdro┼Ťc ,to wybacz kazda szczup┼éa osoba mo┼╝e nazwac ciebie t┼éust─ů zatuczona ┼Ťwini─ů, i to nie przez zazdro┼Ťc tylko dlatego, ze nie podobaj─ů jej si e takie kobiety. [link widoczny dla zalogowanych]
-sol morska wlasnie przed chwila wyprobowalam - nie jest takie ciezkie, wiec jako dodtakowe do weidera moze byc 1 DU┼╗A G┼ü├ôWKA KAPUSTY dzis znow sie opchalam mnostwem budyniow chyba z 2 litry zjadlam :/ ale bede twarda wyrzucilam juz senes i nie mam zamiaru go juz kupowac ! Zobaczymy dzis... BROMA, OPERACJ─ś PIERSI. Cze┼Ť─ç Dziewczyny!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIEWIEDZA GROZI KONSEKWENCJAMI
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co o tym s─ůdzisz? [link widoczny dla zalogowanych] a moim skromnym zdaniem faceci ponizej 180cm to karakany najbardziej mnie smiesza ci ponizej 180 na sterydkach zreszta juz sama nie wiem karakan pakujacy czy karakan przecinek...co gorsze
Dziekuje za info dziewczyny,teraz jestesmy dobrze poinformowane,a o glodoweczce znalazlam taka stronkewww.glodowka.pl W takim razie banany i straczkowe poczekaja nic sie nie stanie jak ich nie bedziemy jadly przez 2 tygodnie Mucha ma o wiele ciekawszy typ urody... IgM ujemny dodam ze imigranci z Somalii rzadaja, podkreslam rzadaja darmowych M-7 i jakos dostaja. zrobic tak zeby wszyscy do lodzi dojechali. [link widoczny dla zalogowanych]
dostaje si─Ö taka tabletk─Ö i po godzinie pobieraj─ů krew. dziwaki z was sa. By┼éam niedawno na komisji lekarskiej i chirurg orzecznik powiedzia┼é mi, ┼╝e nie tylko palce nadaj─ů si─Ö do operacji ale ca┼ée r─Öce, a g┼é├│wnie lewy nadgarstek. wiem ze glupi temat i ciezkie pytanie wam zadalam, ale zeby tak odrazu sie nie odzywac??? Moim zdaniem do programu wybrano kobiety z kt├│rymi nie by┼éo wiele roboty. Przy d┼éu┼╝szym trwaniu g┼éod├│wki organizm zaczyna coraz bardziej wykorzystywa─ç w┼éasne, mniej wa┼╝ne tkanki i narz─ůdy przede wszystkim mi─Ö┼Ťnie. ja tam jak narazie czuje sie ok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niekt├│re naprawde s─ů ┼Ťwietne Jeste┼Ťcie dla mnie du┼╝ym wsparciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co mnie zaskoczyło - fryzjerka pytała i pytała o moje włosy. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny trzymam za Was kciuki!!!Ja tez znalazlam sie na tej stronce z powodu Dzidziusia Staralismy sie z mezem tez ponad 2 lata i jak wreszcie sie udalo to nie moglam w to uwierzyc To prawda,ze trzeba sie rozluznic i lezec z pupa do gory...Ja dodatkowo gladzilam sie po brzuszku i mowilam-PROSZE CIE BOZE DAJ MI DZIDZIUSIA!!!A jesli chodzi o cysty to mialam,ale w ciazy mi zniknely Ciaza napradwe duzo zmienia na lepsze!Starajcie sie,bo to niesamowite szczescie Ja juz niedlugo swoje szczescie przytule.Jeszcze tylko 3 tygodnie Pozdrawiam Kobitki i nie zalamujcie sie :*
- pieczywo tylko chrupkie Mam obie nogi w aparatach i czuje si─Ö fatalnie, to na razie drugi tydzie┼ä, mam nadzieje ze chodzenie kiedys nastapi... p.s M├│j kolczyk ma si─Ö ┼Ťwietnie, ju┼╝ go kilka razy zmienia┼éam. Tak wiec bez zastanowienia zapisujcie sie na zajecia A ramiona s─ů OK. [link widoczny dla zalogowanych]
Pomyslalam... Da┼éam si─Ö niestety z┼éapa─ç na to... Orbiego kupi┼éam na allegro i chyba go┼Ťc wys┼éa┼é mi trefny produkt albo ┼║le jest z┼éo┼╝├│ny Sama juz nie wiem. PS zebyscie zaraz nie najechaly na mnie , ale i tak pewnie to bedzie. ale ┼╝eby mie─ç tak pernamentn─ů wiedz─Ö o rynku,trzeba by─ç ph i s┼éucha─ç,nikt na g├│rze ph nie by┼é nigdy,i nie wie co i jak. Witam! ile on kosztuje???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i efekt rewelka, ja wargi wype┼énione, absolutie naturalnie, a siostra k─ůcik podniesiony i u┼Ťmiech wyr├│wnany.
[link widoczny dla zalogowanych]
WLasnie wczoraj powiekszalam usta Restylanem , wiec jestem w tmacie, Mieszkam w USa , kosztuje to tutaj 600$ za 1cc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hmmm kiedys mowilam ze w zyciu nie zaloze nic rozowego nio chyba ze rozowe majtki (ktore zreszta posiadam ) hmm roz jest modny i sama go teraz doceniam. [link widoczny dla zalogowanych] ponizej zamieszcze r├│wniez og┼éoszenie i kupon, kt├│ry pozwoli Wam przetestowa─ç jej umiej─Ötno┼Ťci:
┼╗ycz─Ö zdr├│wka. apatia jak wpisa─ç wymiary w stopk─Ö? Od godziny 12 do 13 lub nawet 14 tam si─Ö NIE PRACUJE. witam.chce wyjechac z dziecmi do belgii nie wiem czy na to potrzebny jest paszport dla dzieci?chce wyjechac do ojca i tam rozpoczac nowe zycie.jesli ktos zna sie na tym bardzo bym prosila o rozmowe.mam wiele pytan i musze sie wszystkiego dowiedziec.prosze czy ktos jest w stanie odpowiedziec na pytania? MAm pro┼Ťb─Ö, je┼Ťli mo┼╝esz napisz z jakiej wagi startowa┼é┼Ť stosownie do wzrostu ( je┼Ťli Ci to ni eprzeszkasza na forum ) [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski...cz─Östo jestem z nich dumna...kiedy id─Ö wszyscy si─Ö za mna ogladaj─ů,ale mnie moje loczki wkurzaj─ů...nie mog─Ö zrobi─ç sobie ┼╝adnej fajnej fryzurki bo s─ů zbyt g─Öste cho─ç mia┼éam je wycieniowane z obj─Öto┼Ťci,chcia┼éabym sobie zci─ů─ç loczki i zrobi─ç jak─ů┼Ť grzyweczke...jesli macie jakies pomys┼éy,piszcie!!!Kiedy je prostuje,nic to nie daje bo po kilku minutach znowu sie kr─Öc─ů i wystarczy ma┼éa m┼╝awka ┼╝eby si─Ö spowrotem skr─Öci┼é POMOCY!!!zapodajcie jakie┼Ť stronki z fryzurkami do w┼éos├│w kr─Öconych!!A i polecam szampon NIVEA do fal i lok├│w+dyfuzor,super sprawa!!! Witaj mia┼éem to samo co ty a pomog┼éo mi to ┼╝e zmieni┼éem prac─Ö na l┼╝ejsz─ů bez obci─ů┼╝e┼ä kr─Ögos┼éupa Dodam ze gdy rozja┼Ťniamy w┼éosy, to jednak najlepiej robi─ç to pod czujnym okiem kole┼╝anki, lub swoim i wg zalece┼ä na opakowaniu. Jem tak jak do tej pory. Fanka mia┼éa┼Ť racj─Ö, ┼╝e zmienia si─Ö smak. Taki przepis te┼╝ chodzi po internecie . s┼éyszy do dzi┼Ť ┼é─ůka ca┼éa..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:17, 08 Kwi 2014    Temat postu: ale ja ejstem za tym ze kolczyk w pepeku ejst the best jak

Super s─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
4.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem dlaczego dziewczyny macie problem z wkładaniem tego typu tabletek. [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba troche na siebie uwarzac a wszystko powinno być ok .
sa┼éatka z warzyw li┼Ťciastych z serem ple┼Ťniowym. Mysle, ze propozycja nieodplatnego stazu nie jest taka zla, jesli tylko masz srodki na utrzymanie sie przez 2-3 miesiace to warto sprobowac. to Ty wyluzuj i czytaj dok┼éadniej, a b─Ödziesz wiedzia┼éa o co mi chodzi, bo ja nie m├│wi─Ö, ┼╝e kto┼Ť o wzroscie 174cm nie mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie ale sie wpisuje! Ja zacz─Ö┼éam trzy dni temu, ale jeszcze ┼╝adnych efekt├│w nie widz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
RATUNKU !dziewczyny mam ogromn─ů pro┼Ťbe dajcie jakie┼Ť propozycje fryzur na bal z naturalnie kr─Öconych w┼éos├│w ale takie ┼╝ebym mog┼éa pokaza─ç fryzjerce i ┼╝eby mi takie zrobi┼éa!;] Pozdrawiam A co do najlepszego szpitala...wg ranking├│w ten w Hajn├│wce bije wszystkie na ┼éeb, ┼é─ůcznie z prywatnymi klinikami. Tyle. Baci witam wszystkich wieczorowa pora Ale oni nie chc─ů tego przyj─ů─ç do wiadomo┼Ťci....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialabym Was zapyta─ç czy po operacji moge nabawic si─Ö niedoczynnosci tarczycy bo cos takiego wyczytalam na internecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to nazwa w pewnym sensie słuszna w innym nietrafna. kupuje w sklepach bluzki i sweterki rozmiar 38 a staniki kupuje 80 c po co miałabym kłamać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] owe_portrety/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale czytam wsz─Ödzie, ┼╝e powinno si─Ö leczy─ç r├│wnocze┼Ťnie i partnera... [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwszym po┼Ťcie uznano jej wypowied┼║ za fantazj─Ö, ale to chyba nie Ty, skoro dla Ciebie kto┼Ť o takich wymiarach mo┼╝e istnie─ç.
2)tommy hilfiger [link widoczny dla zalogowanych] naprawde odradzam.. agresywnosc, materializm, itd. Walka to trudna bo u prawej nogi trwała ponad 1,5 roku i narazie jest OK ale zaczeło się cos robic niestety u lewej nogi. [link widoczny dla zalogowanych]
No i sa te przykrywki ,┼╝eni─ů sie aby nikt nic nie podejrzewa┼é i sie rozwodz─ů np pani Beata Pawlikowska by┼éa zona cejrowskiego - ta z radia zet. Yaror, dzi─Öki ┼╝e pr├│bowa┼ée┼Ť to rozgry┼║─ç, ale to te┼╝ nie to. Regine Tamta kobieta wygl─ůda w nim jak swoja w┼éasna karykatura. Fun Fuctory Ostatnio ci─ůgle si─Ö zwodz─Ö, chocia┼╝ znajduj─Ö osoby z du┼╝ym do┼Ťwiadczeniem, a nawet z dobr─ů opini─ů, efekty oczyszczania nie s─ů dobre, delikatnie m├│wi─ůc: By┼éam u r├│┼╝nych lekarzy i konkretnej diagnozy jeszcze nie mam, ale podejrzenie o cie┼Ťni─Ö nadgarstka (wkr├│tce badanie), od kr─Ögos┼éupa szyjnego - zalecone ─çwiczenia na razie nie skutkuj─ů, a zabiegi rehabilitacyjne (te┼╝ z Ketonalem) po zako┼äczeniu s─ů bez efektu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witaj ola567 ja pracuje 6 dni w tygodniu i w tym jeszcze nie miałam okazji zrobić sobie uczty
[link widoczny dla zalogowanych]
´╗┐P┼éaci┼éam w Swarz─Ödzu 450z┼é, za┼éapa┼éam si─Ö ma promocj─Ö,do 8 lutego j─ů maj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z gazet [link widoczny dla zalogowanych] thelmie i luise
pisa┼éam, ┼╝e ja raczej nie chudne w d┼éu┼╝szej perspektywie. nie doko┼äcylas wpisu Zdziwi┼éa si─Ö bardzo, bo sta─ç j─ů na to, aby rodzi─ç w prywatnej klinice i chcia┼éa rodzic w komfortowych warunkach. Jesli bedziesz cos potrzebowal to prosze pytac. my┼Ťla┼éam ┼╝e to rano zadzia┼éa.. [link widoczny dla zalogowanych]
tez mam torbiel 2.5/3 cm biore jeanin Bo ty masz j─ů na twarzy, w ruchomym miejscu, wi─Öc nawet mog─ů si─Ö nie zgodzi─ç na tak─ů operacj─Ö bo tu nawet szew kosmetyczny si─Ö prawdopodobnie rozejdzie. Witam, Witam, zapraszam na nowe forum pazurkowe: 16162069 na twarzy On nawet nie chce sie calowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a w ogole - niespecjalnie chuda?
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam aga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedyne co to trzeba si─Ö przyzwyczai─ç do tego, ┼╝e poprostu s─ů wi─Öksze co si─Ö czuje przy oblizywaniu ust i buziakach [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
kurde ,dobrze mie─ç znajom─ů Red┼╝ink─Ö,thx,napisz─Ö co i jak o tem,a narazie zaparzy─ç musz─Ö co mam czyli okrutn─ů w smaku figur─Ö2..brr zeby byly bardziej sprezyste? buuuuhaha mam wyci─ůgn─ů─ç kolczyka i czeka─ç a┼╝ zaro┼Ťnie i zrobi─ç ponownie czy mam t─ů dziurk─Ö przek┼éu─ç jak by─ç powinna ? dalej podk┼éadam wacik i smaruje zeby znowu sie nie dosta┼é tam pazurek. [link widoczny dla zalogowanych]
ps.lepiej dryndnij do zony (przeciez to za nia tesknisz) zamiast podawac na forum swoj (?) nr tel. buu bia┼ée...niegdy nie kupuj bia┼éych but├│w zw┼éaszcza takich drogich:/ Z prawego rowka paznokcia od razu przy wyrastaniu tam gdzie powinien zacz─ů─ç rosn─ů─ç paznokie─ç s─ůczy si─Ö ??? Zapraszam i pozdrawiam Ania A do aksamitnej: tutaj macie jego strone gdzie przyjmuje itd. gdzie sie udac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna Strona G│ˇwna » Co to jest DSA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin