Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna
Dreamland Space Agency
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


no ja miałam jakis miesiąc temu i razem z fluorem zapłaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna Strona Gwna » Co to jest DSA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 22:18, 09 Kwi 2014    Temat postu: no ja miałam jakis miesiąc temu i razem z fluorem zapłaci

Mam prośbę podasz mi adres kursu na którym byłeś ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o to, gdzie się udać to myślę, że warto wspomnieć o Akademii Stylizacji pani Babicz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeden drut mi pęknoł i jeszcze stany zapalne mi sie co chwile robiły ale w sumie wcale mnie to nie dziwi bo nakrętki przy gwoździach (wkrętach) były zardzewiałe i brudne.
Na szczescie u nas duzo slonca, co Julii?
[link widoczny dla zalogowanych]

Kawałek moich włosów: [link widoczny dla zalogowanych] Piosenki Sary Connor są bardzo romantyczne:
tylko pytanie jakimi? Zastanawiam się czy czegoś nie wziąść na uspokojenie, ale boją sie reakcji w połączeniu z L. Czy woda ma byc niegaz. Zejdź na ziemię. W przeciwienstwie do innych chirurgow potrafi udzielic przez e maila informacje a nie jak wiekszosc zapraszac na wizyte i zeby dowiedziec sie czego kolwiek trzeba najpierw zaplacic. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Skorzystałam też z usług Pani Moniki z Giszowca tak bardzo tu polecanej i ogólnie jest to mały zakład w bloku co na wstępie mnie zniesmaczyło, ale Pani Monika jest bardzo miłą fryzjerką taką fryzjerką-kumpelą. Sam nieraz wystrasze sie potwora itp jak go niektorzy nazywali, usmiac sie mozna xD Nie bede nikogo wytykal bo rozumiem ze nasze 4 katy sa swiete i kazdy chce czuc sie w swoim domku bezpiecznie, ale sa inne sposoby jak juz pare osob napisalo jak mozna pozbyc sie nie proszonego goscia. to bylo po traumie jaka przezylam w rodzinie teraz biore tabletki, ale jak wiadomo nie ma nic skuteczniejszegio niz wstrzemiezliwosc Nie wiem gdzie chodzicie do kosmetyczek ponieważ ja gdzie bym nie poszła jestem zadowolona. w ogóle nie mogę się w tym ogarnąć. nikt się mnie nie zapytał co ze sobą poczne a nadmieniam że przyjechałam do tej kliniki z Ełku.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ty pokazujesz wielką inteligencję wyzywajac kogoś od głupich tak dla zabawy no ale czego się spodziewać po kafeterii?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do Moniula30 - ja mialam restylane.
teraz choroba jest w stanie uśpienia i pierwotniak siedzi sobie nieaktywny w moich węzłam chłonnych na karku i w żadnym wypadku nie zagraża dziecku.

-żelowanie naturalnej płytki paznokcia - 35 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie skonczylam czytac ostatniego Harry Pottera w wersji oryginalnej,czyli w jezyku krolowej Elzbietki II i jestem bardzo zadowolona,ze jest happy end.zwlaszcza,ze rozwoj akcji wcale na taki nie wskazuje.nie myslcie sobie,ze moja znajomosc angielskiego jest nadzwyczajna,ale jezyk Harrego jest dostepny. Beata
głownie nosze spodnie, w zasadzie cały czas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam mieć 2 dziecko ale na razie takiej szansy nie mam!!!!
a to ,że dajemy łapówki na NFZ to świadczy tylko o nas i przyzwyczajamy lekarzy do tego a potem mamy smi o to żal ,że są korupcje ,NATOMIAST !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak juz jestes w 6 dniu to wykorzystaj to maxymalnie!

Dziewczynki zapraszam na kafe [link widoczny dla zalogowanych] Krzyzowej w Katowicach, tam gdzie opisywała moja poprzedniczka i obsłuzono mnie poprawnie,...ale niestety tak jak wszedzie, wiec wole sie wybrac do tych Piekar chociaz jestem z Tychów i byc naprawde w pełni zadowolona!
Jak chyba wszyscy powyżej mam kręcone włosy. Nie świętuję,bo nie chcę siebie kusić ani dręczyć zapachami,a to najprostsze wyjście. cultur club-carma chameleon ja dzisiaj rozrobilam dwa rozjaśniacze garniera i co? i wcale ta zabawa nie musi polegac na konkursikach czy innych zabawach typu gra w butelke [link widoczny dla zalogowanych]
TUBA -sprawdzona i najpopularniejsza u mnie w sklepie oprócz vanisza.wg mnie skuteczniejsza od niego.do ciepłej wody pare nakretek,kawał starej firanki(najlepiej sie pieni i zbiera brudy i włosy) czysci sie rewelacyjnie. W szczególności polecam dr Świdraka. oczywiscie marzylam o zmianie tego koloru i ostatnio kupilam 2 dekoloryzatory joanny i 2 farby natural&easy ciemny blond(mam dluzsze wlosy) nalozylam dekoloryzator i wlosy wyszly mi zółto-rudo-kasztanowe. a co do lergii, nie ma innej rady tylko wypróbować - alergia to sprawa indywidualna, jeden ma a inni nie, i juz Ja farbuje wlosy i to czesto a i suszarki uzywam po kazdym myciu , jednak moje wlosy nie sa przesuszone i nie rozdwajaja sie i bardzo fajnie sie rozczesuja i ukladanie jest duzo lepsze. do Magunia: I tak dzien w dzien od jakis 2 tyg taki zar.
Jeśli ktoś mnie szuka to pracuje w salonie le premier na ulicy wadowickiej w buma square.
[link widoczny dla zalogowanych]
zakupy, sprzątanie, praca w ogródku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Klapeczko,pamiętam ,będę za Ciebie trzymać kciuki!!!Będzie wszystko oki!!!Ja mam 25-go stycznia.Perzecież to zaraz brrrrrr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Będziesz w moim mieście .....
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie korzystam już z \pomocy\ chirurgów. hihi, nie ma jak rodzinka.
W październiku również ćwiczyłaś codziennie, jak długo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze byc zwykly olej? [link widoczny dla zalogowanych] Ja widze ze moj paznokiec juz dawno wyszedl..
Rozumiem,ze sie wstydzisz, ale jesli chcesz byc szczupla, musisz przelamac swoj wstyd. a jak bierzesz rowamycyne, to dobrez, ona w śladowych ilosciach trafia do płodu i mu nie zagraża, za to usczelnia łożysko, nie dopuszcza bakterii. Wreszcie przyszedł czas na mięso. Twoje problemy z nadwagą wiązą się z innymi chorobami takimi jak niedoczynność tarczycy czy nadczynność kory nadnerczy. Wiesz co, cioutkę schudłam jesienią, ale oczywiście teraz kiedy jest takie dobrodziejstwo świeżych warzyw i owoców - pewnie nadrobię A to taka sałatka, a to inna, a to ciasto, a to coś odmiennego [link widoczny dla zalogowanych]
Hello jest tu ktoś No i jak sama napisalas, mentalnosc wlochow, ich ograniczenie powiazane z pyszalkowatoscia, patrzenie z gory na obcokrajowcow... Ja mało nie pękłam ze śmiechu. Może przez to że jem nie mam skutków ubocznych. zajrzyjcie do netu, a najlepiej zamówcie katalog (potem będa Wam już wysyłać aktualne katalogi). Tak więc powoli już zaczynam mieć dość tego czytania etykiet liczenia, bo skoro nic mi nie daje tak mało węgli i już nie chudnę, to dieta stała się sposobem odżywiania. taka.jedna.ja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i Naprawde daj sobie czas..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szklok jezeli mozesz dotrwaj do pierwszego przelomu, jak juz przeszedles pierwsze 3-4 dni to juz bedzie tylko latwiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
nic nie wiesz, wywalili cały dział finansowo-ksiegowy na czele z dyrektorami działów, sa tylko do końca roku,tworza centrum w Bielsku Białej i wcale nie maja zagwarantowanej pracy tam.
Przez jaki czas miałyscie je przyjmowac???
Sprawdź ortografie w słowniku i pózniej pisz reklamy
[link widoczny dla zalogowanych]
ma to tę zaletę, że w stowarzyszeniu będziesz miała praktyki u kilku różnych rzeczoznawców, a oni zwykle się w czymś specjalizują, więc będziesz miała konsultacje z najlepszymi specjalistami w poszczególnych dziedzinach, a indywidualny rzeczoznawca, do którego trafisz, może np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wczoraj wzięłam pierwszą tabletkę i oprócz śniadania już nic mi nie przeszło przez usta.Jeżeli faktycznie te tabletki potrafią jeszcze zapobiec spowolnieniu przemiany materii to efekt powinien być spektakularny.Pozdrawiam i pisz jak się czujesz! [link widoczny dla zalogowanych] Dzisiaj po nocnej przygodzie na bank zdecyduję się na gruntowne czyszczenie pod łóżkiem;/
- dziewczynki były w swoim żywiole sam Kazimierz przepiękny, cudownie było pić kawkę nad brzegiem Wisły w Polsce tez jest, ale z tego co wiem to tylko dla mezczyzn. Lewatywy nam nie robili. Ja jestem normalna! No niestety ja tez nie potrafię nie mysleć o tym...Ciągle roi mi się w głowie jedno Kiedy... [link widoczny dla zalogowanych]
tylko oczyszczanie (manualne). Bardzo mi sie podoba budowa ciała Geri Haliwell w teledysku It's raining man i bardzo chciałabym mieć taka sylwetke Jeśli wiecie to powiedzcie mi proszę jak ćwiczyć, co i ile jeść i jak dlugo systematycznej pracy potrzeba by osiągnąć takie efekty? Ztego co pamietam tam na szybie powinny byc jakies ogloszenia i informacje wiec badz czujna. do ksys Jak z waszą L. Plizzz.... moi drodzy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego jest taka rotacja?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kawę, na rozmowę i tylko na to przynajmniej.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamland Space Agency-Dreamlandzka Agencja Kosmiczna Strona Gwna » Co to jest DSA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin